Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Kako se vratiti u formu nakon praznika?

Kako se vratiti u formu nakon praznika?

Zakoračili smo u drugu polovinu januara i praznici su već polako iza nas, ali, kao i svake godine, čini nam se da se taj mesec nekako magično duplira i nikako da se završi. Ovaj period ume da bude jako iscrpljujuć, čak i ako smo neposredno pre toga imali vremena da se odmorimo i rasteretimo. Zbog toga se javlja pitanje kako da vratimo energiju i motivišemo sami sebe za nove početke. Međutim, osećaj lenjosti, neproduktivnosti i demotivacije je sasvim očekivan u ovom periodu. Ispratili smo tešku godinu, decembar je, kao po običaju, proleteo u gužvi i brzini, ali našli smo i malo vremena za sebe, opustili se, navikli na taj osećaj lagodnosti i ušuškanosti. Prelazak iz decembarske pretpraznične užurbanosti, u udobnost opuštanja, pa zatim dočekivanje januara možda nas je pomalo zbunio. Zato smo pripremili par saveta kako da podstakneš sebe za nove pobede u ovom najdužem mesecu u godini. ☺

  1. Puno se jelo i pilo ovih dana, zato je važno da sada obratimo više pažnje na to šta unosimo u naš organizam. Ne treba započinjati bilo kakve rigorozno dijete, već izbalansirati ishranu, uključiti zdrave namirnice i smanjiti unos visoko kalorične hrane. Kada unosimo zdravu hranu, dajemo energiju našem telu i poboljšavamo raspoloženje. 
  2. Prethodne nedelje pratio je i manjak fizičke aktivnosti, zato je važno da se ona sada vrati u našu dnevnu rutinu. Možda jeste hladno napolju, ali 2020. godina nas je naučila da gotovo sve možemo kod kuće da radimo, pa i da vežbamo. Potrudi se da postepeno uvodiš takvu fizičku aktivnost u svoju svakodnevicu, minimum 2 puta nedeljno i vremenom povećavaj učestalost. Sigurno ćeš primetiti promene u svom raspoloženju, bićeš odmorniji/ja i imaćeš znatno više volje i snage za uobičajene aktivnosti. 
  3. Počni da zapisuješ stvari – šta sve želiš da postigneš u narednom periodu. Odredi sebi velike ciljeve, a potom ih razloži na srednje, kao i male. Postepenim ispunjavanjem manjih ciljeva polako ćeš dolaziti do onih većih, a svaki ispunjen cilj biće tvoj veliki uspeh i podsticaj da nastaviš dalje.
  4. Razgovaraj sa dragim osobama, porodicom, prijateljima. Otvoreno podeli svoje probleme, strepnje, nedoumice, budi otvoren/a da čuješ dobre savete, jer takvi razgovori mogu da te ohrabre i inspirišu na neke predstojeće poduhvate. 


Ostali saveti

Kako kad te menstruacija iznenadi

Kako kad te menstruacija iznenadi

Koncentraci…šta?

Koncentraci…šta?

Galini saveti za uspešnu praksu

Galini saveti za uspešnu praksu

Šta sve treba da sadrži jedna putna apoteka?

Šta sve treba da sadrži jedna putna apoteka?

How it’s made - “DVADESETE” by ZOI&Z20

How it’s made - “DVADESETE” by ZOI&Z20

vidi sve

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.