Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Saveti za ublažavanje stresa

Saveti za ublažavanje stresa

Kad si mlad/a stres je uobičajena pojava, ali trenutne okolnosti izazvane pandemijom korona virusa čine da je on još prisutniji u tvom životu. Neizvesnost je sve veća, a budućnost nepredvidiva, zato se verovatno osećaš uplašeno, napeto i neraspoloženo. U takvim trenucima važno je da prepoznaš da li si pod stresom, kao i da posvetiš pažnju negovanju zdravih životnih navika. 

Evo nekoliko saveta koji će vremenom doprineti tome da se bolje osećaš i lakše suočavaš sa stresnim situacijama:

  1. Važno je da ideš na spavanje na vreme i potrudiš se da spavaš 8 sati svakog dana. Kada se lepo naspavaš bićeš ne samo odmorniji/a nego i raspoloženiji/a. :)
  2. Proveri da li se hraniš zdravo i uravnoteženo – trudi se da jedeš 5 puta dnevno i da ne preskačeš obroke.
  3. Odaberi fizičku aktivnost koja ti najviše prija jer će ti pomoći da filtriraš negativnu energiju i osetiš se bolje. 
  4. Organizuj svoje obaveze i aktivnosti tokom dana i trudi se da poštuješ svoj plan.
  5. Posveti se sebi – nađi vremena za odmor, druženje, zabavu sa prijateljima, smeh i opuštanje.
  6. Redovno i otvoreno razgovaraj o svojim problemima sa bliskim osobama.
  7. Neguj svoju duhovnost, osluškuj svoja osećanja  i brini o svom mentalnom zdravlju. 

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.