Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Prevaziđi postpraznično neraspoloženje uz ovih par saveta

#mentalnozdravlje

Prevaziđi postpraznično neraspoloženje uz ovih par saveta

Okej, praznici su prošli i svima nam je bilo strava. Prejedali smo se, prepijali i kada sve to prođe, kao i svake godine dolazi onaj depra period i žal za praznicima i danima opuštanja. Polako se vraćamo regularnim obavezama i dnevnoj rutini. To ponekad zna da izazove loše raspoloženje i gurne nas u neku down fazu iz koje pokušavamo da se junački iščupamo. Ja sam se brzo vratila u realnost – godine i godine iskustva su me nauičile da nema za čime da žalim, pogotovo ne za nečim što je prošlo. Umesto da se prepustim melanholiji i sanjarenju o danima odmora ja radim ono što mi jača duh i motiviše me da izguram januar do kraja, i na velika vrata uđem u februar. Evo mojih predloga:

1. Meditiraj – Istražvanja pokazuju da meditacija direktno utiče na smanjenje depresije i anksioznosti. Ja meditiram bar dva puta nedeljno i mogu ti reći da se mnogo dobro osećam nakon toga. Zato ukoliko nisi do sada probaj da meditiraš, opuštajuće je i vrlo korisno. Na netu možeš naći mnogobrojna uputstva kako pravilno meditirati ili možeš otpočeti i kurs koji će te otme pravilno naučiti. 

2. Rad – Bilo kakva vrsta rada! Pune ruke posla uvek pomognu da se bolje osetiš. I ovde ne mislim samo na posao, već i na majstorisanje u kući, sređivanje stana koje je, sigurna sam, preko potrebno nakon što je pešadija gostiju protutnjala kroz stan za vreme praznika, odlaganje starih i stvari koje ti nisu potrebne ili da naučiš da skuvaš neko suepr kul jelo i još mnooogo toga... Lenčarenje je super, ali samo ponekad. Aktivan rad je ono što svaku osobu ispunjava.

3. Joga – O blagodetima joge znaju i ptičice na grani. Zato, navali na ovu aktivnost i postani gumena bombona. Osim što će se tvoje telo dobro rasteguti i postati opasno savitljivo, tvoj um um će otkriti neke nove dimenzije. Veruj mi, probala sam ;)

4. Razgovor – Okej, ovo može ali i ne mora, jer postoje ljudi koji i ne voli toliko da ćaskaju o svojim probleima. Lično, meni razgovor pomaže da oteram mračne misli ili da prestanem da overtinkujem. Bilo da je to razgovor sa neki prijateljem, dečkom/devojkom ili nekim stručnim licem. Priča je lekovita, jer pomaže da izbaciš iz sebe ono što te mori i ne da mira. Pa čak i ako nemaju za tebe pravi savet, važno je da su te saslušali, jer kada se jednom stvari izgovore naglas dobije se potpuno drugačija slika. 

Ostali saveti

Kako kad te menstruacija iznenadi

Kako kad te menstruacija iznenadi

Koncentraci…šta?

Koncentraci…šta?

Galini saveti za uspešnu praksu

Galini saveti za uspešnu praksu

Šta sve treba da sadrži jedna putna apoteka?

Šta sve treba da sadrži jedna putna apoteka?

How it’s made - “DVADESETE” by ZOI&Z20

How it’s made - “DVADESETE” by ZOI&Z20

vidi sve

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.