Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Pet brzih alternativa za dugoročnu sreću

#zavisnost

Pet brzih alternativa za dugoročnu sreću

Život nekada ume da bude previše stresan ili previše dosadan i čini ti se kako nikako ne uspevaš da pronađeš balans , nego ideš iz krajnosti u krajnost. Pre nego što baciš pogled na tekst u nastavku i kreneš da prevrćeš očima jer te smaram kao i tvoji matorci sa nekim prigovorima, a ti bi samo da ide gas, opusti papučicu, oslobodi se predrasuda i veruj mi na reč. Kad promeniš svoje navike, primetićeš kako se sve oko tebe menja na bolje!

  1. Voliš da se opustiš? Probaj da meditiraš umesto te buksne koja te “opušta”

Svima nam treba nekad da se diskonektujemo do svakodnevnih misli i stvari koje nam okupiraju misli, ali probaj da to uradiš bez ikakvih pomoćnih sredstava. Dovoljan si ti i tvoje strpljenje, osećaćeš se mnogo bolje nakon meditacije.

  1. Osetiš da ti nedostaje dobar boost serotonina? Probaj neke dugoročnije opcije.

Umesto trenutnih ispomoći na koje možeš naići na festivalima i žurkama, vreme je da konačno probaš i da odeš u tu teretanu koju toliko dugo odlažeš. Naučno je dokazano da vežbanje podiže nivo serotonina, bolje se osećaš i uz sve to - zdraviji si!

  1. Treba ti adrenalin rush? Istražuj.

Baci se u Dora the Explorer mode i istraži kakve sve aktivnosti postoje u ponudi u tvom okruženju, a koje ti mogu pomoći da na što zdraviji način povećaš nivo adreanalina u krvi. Okupi ekipu i krenite zajedno u akciju, tako ste još jači!

  1. Ideš na žurku, ali ti je već loše kad pomisliš na sutrašnji hangover? Probaj bez alkohola.

Voliš da popiješ jer te to opusti i osećaš se relaksirano i slobodno, pa te to povuče i popiješ mnogo više nego što bi trebalo. I tako u krug. Prevaziđi svoje strahove od potencijalnih neprijatnosti u izlasku tako što ćeš potpuno trezan stati na crtu svojoj anksioznosti. Prepusti se muzici i posveti ljudima sa kojima si. Ne treba ti ništa za podizanje raspoloženja, a sutra ćeš sebi biti zahvalan.

  1. Nešto te je izbacilo iz takta i moraš da zapališ odmah sad? Izbroj do 10.

Ili nemoj da brojiš. Pronađi nešto što te radi na smirenje, a ne šteti tvojim plućima, zubima ili krvnim sudovima. Cigareta ti nije bila u ruci oduvek, pokaži sebi da možeš i bez nje.

Kratkoročna rešenja ne idu rame uz rame sa dugoročnom srećom, a uvek je važno i kako ćeš se osećati sutra. Good things take time.

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.