Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Ne umem da organizujem i uskladim sve svoje obaveze. Šta da radim?

Ne umem da organizujem i uskladim sve svoje obaveze. Šta da radim?

Da bi tvoja organizacija vremena bila što uspešnija, za početak je veoma bitno da znaš koji su tvoji prioriteti među obavezama, jer nemoguće je posvetiti se svakoj stvari sa potpuno istom pažnjom. Tu uključujem u igru onaj čuveni hitno-bitno kvadrant, pomoću kog ćeš tačno znati koji zadaci dolaze na red i gde bi trebalo da usmeravaš većinu svoje energije. Dakle, ono što je hitno i bitno jeste ono što bi prvo trebalo da se nađe na tvom rasporedu. Stvari koje ti oduzimaju mnogo vremena, a realno su manje bitne, trebalo bi što više izbegavati. Ono na šta bi zaista trebalo da obratiš pažnju, jeste ono za šta je potrebno malo više vremena, a na duže staze ti donosi boljitak. 

Long story short, prioriteti, prioriteti, prioriteti! Stavi sve svoje obaveze na papir, pa probaj da svakom dodeliš broj. Najbitnije, pridržavaj se toga!

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.