Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Koncentraci…šta?

Koncentraci…šta?

Problem današnjeg vremena je sigurno poremećaj koncetracije i pažnje. Živimo u brzom vremenu gde smo navikli da se sadržaji smenjuju na nekoliko sekundi, tako da je izostanak pažnje na stvari koje zahtevaju više energije neizbežan. No, ovde sam da ti ponudim nekoliko saveta kako da poboljšaš koncentraciju. 

Otkloni spoljašnje smetnje. Isključi TV, ugasi muziku, skloni telefon i sve što ti potencijalno može odvući pažnju. Potencijalno, promeni mesto na kom učiš, čitaonice su uvek okej opcija. 

Ali i one unutrašnje. Znam, znam, lakše je reći nego učiniti. Misli lete, i to je naizgled nemoguće kontrolisati. Razmisli samo kako ćeš se osećati bolje kada uspeš da odagnaš sve što te sprečava u učenju i odradiš sve što je isplanirano. 

Vizualizuj. Kao što rekoh, zamisli kako je dobar osećaj kada shvatiš da su svi zadaci sa ToDo liste odrađeni. Još bolji osećaj je kada pokidaš na ispitu svojim znanjem! 

San, zdrava ishrana i hidratacija – a must. Da bi tvoja koncentracija bila bolja, vrlo je poželjno da u svoj dnevni meni uključiš namirnice koje su bogate vitaminima, mineralima, folnom kiselinom i omega-3 mastima. Orašasto voće, crna čokolada (što više kakaa to bolje), avokado, riba, sve vrste povrća samo su neke od namirnica bogate ovim nutrijentima. Ne zaboravi hidrataciju! Pij mnooogo vode! 

Ne zaboravi vežbe za mozak. Da, i to postoji. Nisu instant lek za problem sa pažnjom, ali mogu biti od pomoći. 

Važno je da zapamtiš da se koncentracija vežba. Ne možeš očekivati instant poboljšanje ako primeniš savete, ali mic po mic počećeš da primećuješ promene!

? pitajte galu

pogledaj već postavljena pitanja
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.